avon

Wreszcie wyczekane wakacje...

I nadszedl dzien kiedy to czas robic walizki, wakacje!!!!



Opuszczam sloneczna Sardynie na rzecz slonecznej Hiszpanii -mam nadzieje ze pogoda mnie nie zawiedzie i zrealizuje swoje plany a mianowicie zwiedzic wybrzeze Costa Brava znajdujace sie na polnocny wschod od Barcelony i rozciaga sie az do granicy z Francja..
Wybieram sie do Loret de Mar, znana nadmorska miejscowosc bedzie doskonalym punktem wypadowym do zwiedzenia tego wybrzeza, chce wybrac sie rowniez do Andory, znajdujacej sie u stop Pirenei  prawie na samej granicy miedzy Francja a Hiszpania..ale to oczywiscie zalezy od czasu bo 7 dni naprawde szybko zleci.


Mam nadzieje ze czasu na wszystko wystarczy i pogoda dopisze !!
BUZIAKI I DO ZOBACZENIA WKROTCE
XOXO

KTO MOZE KLIK W LINKI W TYM POSCIE DZISIAJ OSTATNI DZIEN 
KLIK 
Z GORY DZIEKUJE
XOXO

28 komentarzy:

  1. tylko pozazdrościć!

    ____________________
    A dziś to co każdy lubi:)
    wyprzedaż szafy - część pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę :) baw się dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze i odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, udanych wakacji, oczywiście kliknęłam :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczynku !!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu! Czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego zwiedzania :)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrej zabawy ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych i szczęśliwych wakacji.:**
    kliczek gdzie chciałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłęgo urlopowania kochana pozazdrościć!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kliknięte ;p
    szczęściara, mi się zaczęła szkoła xd
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wypoczynku :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę i to bardzo ;D miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko pozazdrościć! Nie byłam nigdy za granicą i strasznie mi się marzy Hiszpania:P może kiedyś i na mnie przyjdzie pora :) udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale zazdroszczę, udanych wakacji! :*
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci udanego wypoczynku, przepięknej pogody i realizacji wszystkich planów wakacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja byłam pewna, że już miałaś wakacji i to całkiem długie ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wow zazdroszczę wyjazdu :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę, baw się dobrze! : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę! Miłej zabawy kochana ;)
    pytałaś o obserwacje, ja już i liczę na rewanż
    blog-paulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja już po wakacjach :/ ale Tobie życzę słoneczka :) klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne plany! Zazdroszczę :)

    Mogłabys poklikaću mnie w linki?

    Pozdrawiam! :)

    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. take me there with you hun.x
    wwww.deemako.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Udanych wakacji, byłam kilka razy na Costa Brava i uważam, że to idealne miejsce na wakacyjne szaleństwa :D
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3