avon

Butterfly...

Witam was moi kochani czytelnicy dzisiaj przychodze do was z recenzja fantastycznych kosmetykow marki 

BUTTERFLY..

Tym razem testowalam :
PODKLAD BUTTERFLY SOFT TOUCH  (19)
MASKARA FLASH SUCCESSO BUTTERFLY
PUDER FUZION (1)


PODKLAD BUTTERFLY SOFT TOUCH 

wybralam w kolorze nr 19 czyli bardzo jasniutki i mysle ze jest on idealny dla mojej jasnej karnacji..


Opis producenta:

Podkład Butterfly Soft Touch przeznaczony
jest dla każdego typu cery. Łatwo się
rozprowadza, zostawiając na twarzy aksamitne
wykończenie i niesamowicie gładką skórę. Nie
zatyka porów i nie wysusza skóry dbając o jej
odpowiednie nawilżenie. Utrzymuje się przez
cały dzień bez poprawek.

Moja opinia:

Faktycznie puder ma lekka konsystencje idealnie sie rozprowadza, nie powoduje podraznien ani uczulen, nie tworzy tzw efektu maski, koloryt skory wyrownuje sie bez jej obciazania, co do utrzymywania sie na skorze caly dzien, hmm efekt lekkiego blysku pojawil sie pod koniec dnia, ale to normalne zwlaszcza jesli ktos ma skore tlusta tak jak ja wystarczy uzyc 

PUDER FUNZION


Opis producenta:

Puder Fuzion to ulubieniec wielu kobiet.
Dobrze kryje, nadaje jednolity koloryt, a jedwabista
formuła sprawia, że nakładanie pudru to czysta
przyjemność. Kosmetyk tuszuje wszelkie
niedoskonałości, zapewniając jednocześnie idealny
efekt matowej cery przez cały dzień.

Moja opinia:

 Coz napisac od dzis a raczej od 3 tygodni jest to moj ulubiony puder w kamieniu..idealnie sie rozprowadza, nie zatyka porow, super matuje skore twarzy.
Idealny do wykonczenia makijazu i do utrwalenia plynnego fluidu. Skora wydaje sie byc gladka i promienna.
Poreczne opakowanie idealne jest do torebki, mozemy go uzyc kiedy tylko chcemy aby odswiezyc nasz make-up. Jak dla mnie bomba! 
Polecam go wszystkim!
STRZAL W 10!

Byl fluid i puder w kamieniu to czas na tusz do rzes..

MASKARA FLASH SUCCESSO BUTTERFLY


 Opis producenta: 

 Maskara Flash Successo Butterfly to absolutny mistrz w podkreślaniu oka. Połączenie unikalnej formuły i odpowiedniej szczoteczki daje efekt sztucznych rzęs. Stają się wydłużone, pogrubione
i idealnie rozdzielone.


Moja opinia:

Tusz do rzes w bardzo wygodnym opakowaniu, w kolorze glebokiej czerni, dzieki wygodnej szczoteczce bardzo dobrze sie naklada, efekt pogrubienia zauwazylam juz po jednym nalozeniu, w celu uzyskania efektu wydluzenia rzesy wytuszowalam 2 razy i faktycznie spojrzenie nabralo innego wyrazu.
Jak dla mnie produkt sie sprawdzil nie uczulal, nie powodowal podraznien okolicy oka.
Moja opinia jak najbardziej pozytwyna. Chetnie jeszcze nieraz ta maskara zagosci w mojej kosmetyczce.

POLECAM WSZYSTKIM TE KOSMETYKI 
MOJA ULUBIONA TROJCA!


KOSMETYKI BUTTERFLY W NOWEJ ODSLONIE MOZEMY ZAKUPIC NA 


ZACHECAM ROWNIEZ DO POLUBIENIA FANPAGE VERONY NA


Jakies doswiadczenia z tymi kosmetykami?
Czekam na wasze komentarze.
BUZIAKI
XOXO 





44 komentarze:

  1. Never heard of this brand before..looks nice!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy doświadczenia z tymi kosmetyami, ale chętnie wpróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie prezentują się te kosmetyki :) Najbardziej zainteresowała mnie ta maskara ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mascara looks great! :)

    http://kapege23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nich nie słyszałam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rowniez o nich nie slyszalam :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład może być interesujący:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nich ;p
    obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  9. The mascara looks good!

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie używałam tej marki, ale po twojej recenzji nabrałam na nią ochotę. Szczególnie zainteresował mnie fluid :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego produkty,ale podkład kuszacy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, widziałam kiedyś kosmetyki z niej w chińczyku i to mnie zniechęciło. Muszę przyznać, że mnie zaskoczyłaś i na pewno wypróbuję coś tej marki :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie widziałam w żadnej drogerii kosmetyków tej firmy. A może nie zwróciłam nawet uwagi, bo najczęściej idąc do drogerii już wiem co kupię (dużo czytam opinii w internecie) i od razu kieruję się na dział tej firmy. :) Jednakże właśnie sprawdziłam w sklepie on-line, że ten puder kosztuje 7 zł, to mnie odstrasza, bo mam już za duże negatywne doświadczenie w podkładach o tak niskiej cenie. :) Pozdrawiam, justysxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie miałam z nimi do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie widziałam wgl tych kosmetyków ;o
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Używamy tych kosmetyków w naszym studio modelingu, nasze modelki są bardzo z nich zadowolone, oczywiście u nas to seria "profi" ale myślę, że tańsza linia jest równie dobra! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Productos muy interesantes!!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. dobry kosmetyk to polowa sukcesu
    u mnie Nowe notowanie www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post
    Kisses

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki. Ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy wcześniej nie spotkałam się z kosmetykami tej firmy :) miłego testowania :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie spotkała się z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię ich kosmetyki, mam puder i podkład oraz pomadkę
    i pomimo niewielkiej ceny są dobrymi kosmetykiami

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie slyszalam o tej marce :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie próbowałam tych kosmetyków, może kiedys się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Looks like a lovely product, thanks for sharing <3

    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice new products!!!

    http://ladyparisienne.fr/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne te produkty'
    http://suzies-drawings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tej marki podkladu..dzieki za recenzje jak sie na niego natkne to przetestuje:)

    Jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  31. Great items! Kisses dear, have a good evening! xo

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o tej firmie, nie znam ich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Interesting Products :)

    Lovely Greets ,kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tej firmy xD

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ten puder bardzo mi sie podoba :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. super produkty. Jak najbardziej wypróbuję

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3