avon

Podklad ..idealny..

Wreszcie odnalazlam idealny podklad dla mojej cery

 PUPA MADE TO LAST FOUNDATION..

Podklad o maksymalnej wytrzymalosci, idealnie dostosowuje sie do kolorytu skory, idealny do kazdego typu skory!

Wyjatkowy pigment 
Last&Fix 
przyczepia sie do skory i pozostaje w stanie nienaruszonym  ..dzieki temu uzyskujemy efekt idealnej skory przez caly dzien..jest wytrzymaly na wilgotnosc i wysokie temperatury, nie uzyskujemy efektu maski, nie zatyka porow dzieki czemu skora swobodnie oddycha.
Moim skromnym zdaniem jest jakby go nie miec na twarzy.
Dodatkowo delikatnie matuje i co najwazniejsze po paru godzinach nie pojawia sie efekt swiecenia , mozemy na dno kosmetyczki wrzucic wszelkiego rodzaju pudry sypkie, posiadajac Pupa Made to Last mamy 3 produlty w jednym 
-baza
-podklad plynny
-puder sypki

Bezolejowy, bezzapachowy, bez parabenow i bez alkoholu z filtrem uv.
U mnie osobiscie nie powoduje zadnych podraznien ani alergii.



OD DZIS TO MOJ MUST HAVE KOSMETYCZKOWY!!

CENA : 90 ZL
POJEMNOSC: 30 ML

Flakonik zaopatrzony jest z wygodny aplikator z pompka dzieki ktoremu dokladnie mozemy nabrac potrzebna nam ilosc pudru, bez niepotrzebnych naduzyc.
Szklana buteleczka pozwala nam kontrolowac ilosc pozostalego produktu dzieki czemu nigdy nie zostaniemy bez.



Zastanawiasz sie gdzie kupic produkty marki 
PUPA ITALIA

oto link


 ktory ulatwi wam szukanie ich w drogeriach wystarczy wybrac wojewodztwo i miasto, a wszyszukiwarka pokaze wam drogerie i perfumerie gdzie mozna nabyc te kosmetyki..

Macie jakies doswiadczenia z tymi kosmetykami?
Jakie podklady uzywacie piszcie w komentarzach!!
buziaki
xoxo


37 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam. Obecnie używam Revlon i Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam podkładu, ale ma ładne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice..i love pupa foundation

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy styczności z ta marką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam jedynie kremu BB ale ostatnio chcę zakupić podkład, więc będę o nim pamiętać :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Feliz fin de semana, cariños desde Costa Rica

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post! :) Maybe you could check out my fashion and beauty blog? Thefashionistadiygal.blogspot.com. I would be delighted if you followed, and of course I will follow you back. Please comment on my latest post. Look forward to seeing you there! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku Pupy, podkład mnie bardzo zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pupy miałam tylko mozaikę bronzera :) Mój ulubieniec na tą chwilę to Bourjois HM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale slyszalam o tym, że są warte uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hy dear! Thanks for your lovely comment on my blog, I'd be glad to follow each other!! Already following you! Your turn =)

    http://crisisbeauty.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie widziałam tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great products <3
    I love you blog. Would you like to follow each other?
    If you would, please kindly do follow my blog and I promise to follow you back instantly :)
    Kisses from Indonesia x
    http://marliafransiska.blogspot.com/2014/11/navy-kiss.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post, loving your blog! And that foundation sounds great. We'd be delighted if you followed our blog back, just followed yours! BeautiiBerry.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go, ale jestem ciekawa jak spisałby się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. hm.. po pierwsze interesująca nazwa :-)
    A po drugie nie słyszałam wcześniej o tym produkcie :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię podkłady od Rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam nigdy, jestem wierna garnierowi :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm.. pierwszy raz widzę taki podkład :) ciekawe jakby się u mnie sprawdził :)

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkład jak podkład, niestety mogę stosować tylko mineralne, ale za to moja srocza natura umiera z zazdrości, widząc te wszystkie błyskotki w tle:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the post! your blog looks great, would you like to follow
    each other ? :)

    Kisses
    http://shinkusara.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglada pozytywnie ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  23. I want to try it!
    kiss kiss

    http://thepinkillusion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie widziałam nigdy tej firmy nigdzie xd
    ja chyba nigdy nie znajdę idealnego ;D
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy go nie miałam, ale czy nie wypróbuję, czas pokaże :)
    Zapraszam do mnie dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny blog ♥
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/stars.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja pierwsze słyszę i osobiście używam tylko kremu BB z Rimela :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) jakoś nie kojarze tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  29. warto wiedzieć :) lubię ich kosmetyki, używam tuszu do rzęs i cieni, są naprawdę niezłe, ale podkładu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie słyszałam o tym podkładzie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem estetycznie się prezentuje :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Your blog amazing and you are so cute ;)

    I follow you, and i realy hope you follow back. ;)
    http://www.aureliabu.lt/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3