avon

Wielcy projektanci dla H&M...

H&M popularna miedzynarodowa sieciowka od dluzszego czasu proponuje nam zakup kolekcji zaprojektowanych specjalnie dla niej przez wielkich swiatowej slawy projektantow.

 Dzieki temu zwykla smiertelniczka kochajaca mode moze pozwolic sobie na jakis fatalaszek, ktory wyszedl z jakiejs wielkigo domu modu ( moze sobie pozwolic albo i nie zalezy czy jestesmy wstanie wydac np za sweter kolo 1000zl :))

Dla H&M goscinnie projektowali:


SONIA RYKIEL (2010)




VERSACE ( 2011)



VIKTOR AND ROLF (2006)




ISABEL MARANT (2013)




KARL LAGERFELD (2004)



STELLA MC CARTNEY (2005)



ROBERTO CAVALLI (2007)



MATTHEW WILLIAMSON (2009)


REI KAWAKUBO (2008)



JIMMY CHOO ( 2009)



LANVIN ( 2010)



MARNI (2012)



MAISON MARTIN MARGIELA (2012)




ALEXANDER WANG (2014)


CZYM JESZCZE ZASKOCZY NAS H &M ? 

MACIE JAKIS CIUSZEK ZAPROJEKTOWANY SPECJALNIE DLA H&M PRZEZ SLYNNEGO PROJEKTANTA?

BUZIAKI
XOXO


19 komentarzy:

  1. niestety nie mam żadnego takiego ciuszka :(
    ostatnio w ogóle jakoś się nie składa i rzadko bywam w h&mie chociaż dawniej byłam stałą bywalczynią tego sklepu ;P

    Zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie blogi chociaż sama prowadzę o innej tematyce bloga :)
    Obserwujemy?

    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że starsze edycje bardziej mi się podobają. Im nowsze tym bardziej udziwnione :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe co to będzie za rok :P

    OdpowiedzUsuń
  5. My all-time favorite was and I think will be the collaboration with Versace

    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/11/love-me-harder.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie wszystko podoba:)

    Jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kupować w tym sklepie, mają dużo fajnych ubrań x]

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy :) czarne zestawy od versace są najlepsze <3
    nie mam z tego sklepu rzadnego ubrania, zwykle kupuje w innych sieciówkach xd
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że za ciuchami zwykłej sieciówki mogą się kryć takie osobistości jak np. Karl Lagerfeld!
    No nieźle. H&M to jeden z moich ulubionych sklepów :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  10. niczego nie mam od takich projektantów, ale jak znajdę w lumpie kiedyś to pewnie się pochwalę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Que chulo me encantan estas colecciones!!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziw dla takich projektantów ♥. Ja osobiście nie przywiązuję zbyt dużej wagi do projektantów, dlatego też nie potrafię wypowiedzieć się, co do mojego ulubionego :). Pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful fashion ^^


    恵美より ♥
    www.emi-doll.blogspot.jp

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post :) zawsze kochałam h&m ale o takich czarach nie wiedziałam

    zapraszam na nowego bloga :)
    http://justcallmetess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że nie mam nic takiego... świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja myślałam że to zwykła sieciówka a tu proszę moje ubrania są projektowane przez prawdziwych artystów :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3