czwartek, 31 grudnia 2015

Szczesliwego Nowego Roku...



Niech Nowy Rok zabłyśnie dla Was tęczy kolorami 
I rozsypie się nad głowami szczęście i uśmiechów moc 
I niech zostanie na 12 miesięcy z Wami 
Nie tylko w tę Sylwestrową noc. 
Do siego roku życzy…

Asia 
buziaki
xoxo

piątek, 18 grudnia 2015

Rock it..

Zdjeciowo..











Rock it..
DRESS / TUTAJ / HERE
JACKET / NO NAME
SHOES / BERSHKA
BAG / TUTAJ / HERE

CO MYSLICIE O TAKIM POLACZENIU?

BUZIAKI 
XOXO

wtorek, 15 grudnia 2015

Backpack..

Zdjeciowo..









Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

Backpack / tutaj / here
boots / Stradivarius
jumper / Zara
dress / Zara

Plecaki uzywacie czy nie ?
buziaki
xoxo



niedziela, 13 grudnia 2015

Najpiekniejsze jarmarki bozonarodzeniowe...

Tradycja jarmarkow bozonarodzeniowych jest bardzo stara i siega w niektorych panstwach do poczatkow 12 wieku ..kiedy to rzemislnicy tuz przed swietami organizowali jarmak, aby sprzedac swoje wyroby.

Zacznijmy od naszych polskich miast ktore z pewnoscia sa warte odwiedzenia w okresie przedswiatecznym ze wgledu wlasnie na jarmarki bozonarodzeniowe..

WROCLAW..
no coz bajeczna sceneria, zapach pieczonej kielbaski, grzanego wina czego nam wiecej do szczescia potrzeba..


KRAKOW..


MEDIOLAN..


BRATYSLAWA..


KOLONIA..


BERLIN..


PRAGA..


DREZNO..


WIEDEN..


BRUKSELA..


ODWIEDZILISCIE KTORYS Z TYCH JARMARKOW?
BUZIAKI
XOXO

sobota, 12 grudnia 2015

Swiateczne inspiracje..

Swiateczne dekoracje ktore mozna samemu niskim kosztem przygotowac w domu, a z pewnoscia zrobia ogromne wrazenie na domownikach!!

 Zjedzmy choinke..

-serwowana jako swiateczna warzywna dostawka ..




Lub jako  deser..




Udekorowanie stolu..







Cos slodkiego..










SOURCE :WEB

Jak tam wasze przygotowania do swiat?
Gotowi?
Prezenty zrobione?
Buziaki
xoxo

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Choinka z batonikow mars i m&m's...

Swiatecznie sie zrobilo na moim blogu, dziaisj proponuje wam slodkosc latwa do zrobienia i do szybkiego zjedzenia a ze dla oka rowniez sie cos nalezy w formie choinki :)

SKLADNIKI:




150g  masla
2 lyzki mleka
7 batonikow mars
250g ryzu dmuchanego
garsc M&M's

WYKONANIE:

Batoniki mars tniemy na kawalki, podobnie jak maslo wszystko podgrzewamy razem na wolnym ogniu z 2 lyzkami mleka az do rozpuszczenia sie skladnikow ( ciagle mieszajac zebyc nie przypalic )
Gdy skladniki sa roztopione gasimy ogien i powoli dodajemy ryz dmuchany...250 g ciagle mieszajac...nastepnie wszytko wlewamy do silikonowej formy choinki


 Zostawiamy na 2 h aby  slodka choinka sie ostudzila..wygiagamy ja z formy i dekorujemy kolorowymi m&m'S

OTO EFEKT AZ SZKODA ZJESC :)


CO MYSLICIE O TAKIEJ SLODKOSCI?
BUZIAKI
XOXO

kto moze 



piątek, 4 grudnia 2015

Tbdress best Christmas Holiday 2015 is waiting for you..

Poczatek grudnia, czyli nigdy nie jest za pozno na shopping swiateczny.
No i mamy przed soba swiateczna goraczke zakupowa, wszyscy szukaja tego jedynego wymarzonego swiatecznego prezentu, ktory wyladuje pod Bozonarodzeniowa choinka 25 grudnia.
Dla wielu z nas jest to okres niewatpliwie bardzo stresujacy, po pierwsze sklepy sa przeladowane roznego rodzaju artykulami, co zwlaszcza nie sprzyja osoba niezdecydowanym, po drugie tlumy i jeszcze raz tlumy w sklepach przed kasami, doslownie wszedzie, po trzecie nie wiem jak wy ale mnie osobiscie wkurza ta cala swiateczna aura panujaca doslownie wszedzie: migoczace swiatelka, mikolaje za kazdym rogiem i swiateczne piosenki.

No what the f..
 ZAWSZE WRACAM MEGA WYKONCZONA, ZE STOPAMI JAK BALONY Z GLOWA PEKAJACA I Z PUSTA SIATA.

Ale odkad odkrylam nasz wspanialy internet , ha no coz kupuje online, wszystko ...po pierwsze rzeczy wybieram bez pospiechu, po drugie do domu docieraja paczki z rzeczami nowiutkimi nigdy nie ubranymi ( chodzi mi zwlaszcza o buty nawet jednego wgniecenia nie maja nie mowiac o tych ktore mozemy znalesc na sklepowych polkach 1500 razy mierzone)

Idealnym miejscem na zakupy online jest sklep
Znajdziemy tutaj doslownie wszystko co nas interesuje , mozemy znalesc nietuzinkowe prezenty zarowno dla kobiet i dzieci.
W wyszukiwarce sklepu wystarczy wpisac tylko 
Tbdress Unique Christmas Gifts Online
 i oto przed naszymi oczyma pojawiaja sie nasze prezenty.
Sklep oferuje profesjonalan obsluge poczawszy od zakupu az do dostarczenia nam wybranego produktu w prost do naszych drzwi!
Zwlaszcza teraz przed swietami sklep oferuje roznego rodzaju obnizki, za co nasz portfel nam jeszcze podziekuje :)






Znajdziemy tu doslownie wszystko, torebki, buty , ubrania za male pieniadze mozemy odswiezyc nasz Bozonarodzeniowy look, i co najwazniejsze nasze prezenty nie beda mialy duplikatow, beda unikatowe!!
Wiec naprawde warto zagladnac do sklepu TBDRESS chocby z ciekawosci co nam oferuje.

Nie przegap 
Tbdress 2015 Christmas Sales
swiatecznej wyprzedazy w sklepie TBDRESS !!!

Wiec jesli szukacie czegos ekstra unikatowego koniecznie zajrzyjcie na stronke..
Cudowne dzieciece ubranka z pewnoscia sprawia ze wasze pociechy beda sie czuc wyjatkowe tego dnia!!










czyli najlepsze Bozonarodzeniowe oferty, od dzisiaj szalona bieganina po sklepach wsrod tlumu juz nie bedzie potrzebna , dzieki cudownemu wynalazkowi jakim jest internet i zakupy online!!!

Ja juz powoli zaczelam kolekcjonowac Bozonarodzeniowa wyprawke a wy?
Swiety Milkolaj robi zakupy online!!!
Boze Narodzenie jest raz w roku cieszmy sie tym czasem a nie stresujmy!!!





Zycze wam wszystkim owocnych zakupow!!


Buziaki
xoxo









czwartek, 19 listopada 2015

Black friday!!!

No i doczekalismy sie Black Friday!!

Coz to takiego?

Czarny piątek (ang. Black Friday) 
 piątek tuż po Dniu Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych, najczęściej określany początkiem sezonu zakupów przed Bożym Narodzeniem. 
Wiele punktów sprzedaży czynnych jest w dodatkowych godzinach, niekiedy nawet całą dobę, oferując jednodniowe okazje i zniżki.
W Stanach Zjednoczonych jest to często najbardziej dochodowy dzień dla sprzedawców; w ten dzień od wielu lat zakupów dokonuje ponad 100 milionów Amerykanów.


Sklep 


z okazji czrnego piatku przygotowal wiele promocji: 
przecena az do 80% na caly asortyment 
plus dodatkowo 
15% upustu na zakupy powyzej 49$



CO MOZEMY TAM ZNALESC:







Zapraszam na zakupy do