avon

Jak schudnac zdrowo..

Zblizajace sie lato , ktora to z nas nie stanela juz przed lustrem i nie poogladala sie z kazdej strony?
Zima dala nam w kosc , i widac to zwlaszcza po naszej oponce na brzuchu, czy na naszym udku..ktoz nie marzy o kaloryferku na brzuszku , czy o posladkach orzeszkach. Coz aby to osiagnac nalezy cwiczyc cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc, i odpowiednio sie odzywiac bo to polowa sukcesu.
Diety, temat gleboki i szeroki jak rzeka, dieta ktora jest dobra dla Ciebie niekoniecznie musi byc dobra dla mnie!!! Bardzo popularna jest dieta Dukana czy dieta Atkinsa, choc nie wszystko zloto co sie swieci diety te powoduja obnizenie przemiany materii i efekt yo yo gwarantowany a przeciez nie o to chodzi, dieta wg mnie to zmiana nawykow zywieniowych aby sie do tego zabrac trzeba wszystko sobie przemyslec ulozyc plan i jego sie trzymac przez kolejne miesiace, bez zadnych skokow w bok!!!

Pierwsze co musimy zrobic to obliczyc nasza podstawowa przemiane materii, czyli ilosc kalorii potrzebnych nam do normalnego funkcjonowania naszego ciala np oddychanie, funkcjonowanie mozgu, trawienie, aby dokladnie obliczyc nasz podstawowa przemiane materii stosujemy wzor:

DLA PAN: PPM
665+(9,6*nasza waga w kilogramach)+(1,8*nasz wzrost w cm)- (4,7*wiek) 

DLA PANOW:PPM
665+(13,7*masa w kilogramach)+(5* wzrost w cm)-(6.8* wiek)


Wyliczony wzor to nasza podstawowa przemiana materii w kaloriach ale na tym nie koniec, dodatkowo musimy dodac kalorie ktore spalamy w czasie naszych aktywnosci fizycznych , musisz sama oszacowac jak bardzo jestes aktywna w ciagu dnia...

CZYLI OBLICZYC CALKOWITA PRZEMIANE MATERII CPM


Tak wiec dla przykladu moje zapotrzebowanie PPM TO 1380KCAL, jestem umiarkowanie aktywna wiec 

1380kcal *1,55----->2139kcal 

TO MOJA CALKOWITA PRZEMIANA MATERII.

I co teraz z tym zrobic , zaczac stosowac diete drastyczna 1200-1000kcal nawet mi sie nie sni, pewnie schudne do wakacji ale jakim kosztem , oczywiscie kosztem mojego zdrowia i efekt yoyo gwarantowany wiec na przyszla zime zmienie rozmiar 36 na 42!!!
Najlepiej od naszej CPM ODJAC 15% i o tyle obnizyc ilosc sporzywanych kalorii, czyli
2139-15%
czyli idealna dawka spozywanych kalori dla mnie to 
1818!!!
Dzieki czemu odchudze sie zdrowo bez ubytku masy miesniowej, bez obnizonej przemiany materii a przeciez o to chodzi!
Diety glodowe precz!!!
niech zyje zdrowe i racjonalne odzywianie!!

W czasie odchudzania pamietajmy o zbilansowanym dobieraniu skladnikow odzywczych, wegle, proteiny, tluszcze, pijmy duzo niegazowanej wody mineralnej i do dziela panny!!! 
Wszystko w naszych rekach i w naszych glowach, zamiast uzalac sie nad soba jak to zapasiona jestem, rusz dupsko i dzialaj , ekstra cialo jest tuz za rogiem troche potu trzeba wylac aby go odzyskac !!


BUZIAKI
XOXO

10 komentarzy:

  1. Fajny post, ale nie skorzystam, bo ja chcę przytyć, a nie schudnąć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie obliczanie kcal jest najgorszym co moze byc, ja i bez tego stracilam 20kg ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie! :) Zawsze trzeba chudnac z glowa!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam głowy do liczenia kalorii. Uważam, że trzeba się dużo ruszać, zdrowo jeść i będzie ok. Samo liczenie kalorii już by mnie wykończyło.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie sądzę, żeby liczenie każdej kalorii miało jakiś sens, najlepiej jest jeść zdrowo,z umiarem i regularnie, tak żeby nie być głodnym jak również przejedzonym :)
    http://indie-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie liczę kalorii, jem co chcę, ale mam zamiar zacząć ćwiczyć na brzuch, żeby go sobie wyrzeźbić do lata ;)

    ♥ www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com
    Mogłabym Cię prosić o ocenienie moich zdjęć w najnowszym poście? Chciałabym wiedzieć, co jest źle i nauczyć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że padałaś sposób obliczania PPM, prawdę mówiąc to pierwszy raz o tym słyszę ;)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohoho ile wzorów matematycznych! Jak dobrze, że na razie nie muszę się odchudzać :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  9. ja marzę o kosteczce na brzuchu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3